Reklamace zboží

Záruka a reklamace

Procento reklamací je malé, ale přesto je potřeba si připomenout, že u nás platí záruka jako všude jinde. Reklamace se snažíme řešit vstřícně a bez zbytečných odkladů.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se projeví v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatit jak osobně tak poštou.

Předání výrobku k reklamaci

Zakoupené zboží můžete doručit k reklamaci osobně nebo poštou (případně jiným dopravcem) do České Třebové na adresu sídla firmy: NETINO COMPANY s.r.o., Nádražní 876, 560 02 Česká Třebová. Vždy je nutné zboží doručit s vyplněným reklamačním formulářem.

Po předání bude reklamované zboží předáno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou navráceny peníze. Tato volba je poté na Vás. 

Reklamovaný výrobek není nutné adresovat nikomu konkrétnímu. V případě uznání reklamace uhradíme na základě potvrzení i náklady na přepravu u běžných přepravních společností. V žádném případě neposílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky bohužel nemůžeme převzít.

Odstoupení od smlouvy

V případě, že chcete odstoupit od smlouvy, můžete k tomu využít následující formulář.

 
Sledujte nášINSTAGRAM Sledujte nášTWITTER Sledujte nášFACEBOOK